THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 8, 2010

suffer

i felt that something was not right..is it my fault? or is just i'm not suppose to be existed in your life
my six sense told clearly..it is something not right...i couldn't n don't know what else to do..n i couldn't tell anyone...what should i do? i don't know i can take it n stand it for how long.. n i know it's not vry long from now on...God..help me..please......... T.T



我不落泪 忍住感觉
分手在起风这个季节
哭久了会累 也只是别人的以为
冷的咖啡 我清醒着 一再续杯


我落泪 情绪零碎
你的世界一幕幕纷飞
门外的蔷薇 带刺伤人的很直接
过去被翻阅 结局满天的风雪

我害怕你心碎没人帮你擦眼泪 but...


也许还是重返寂寞

毕竟也只有寂寞肯永远爱我
也许还是拥抱孤独
从来也只有孤独肯陪我痛哭

我以为我够坚强

却一天天地失望
少给我一点希望
希望就不是奢望

说了再见 才发现再也见不到

能不能就这样忍着痛泪不掉
说好陪我到老 永恒往哪里找

但我却好累....